Thursday, April 14, 2011

more than word :)

bapak poyo tittle nie , wahh :) haahahah aku lame tak upload blog biase lahh , hahahaha btw kan aku sebena nye nak cite pasal more than words aku lah , hahaha , ala kawankawan je koyt semalam aku kelua , bapak penat dohh , layan pulak budak keriau tahap gaban dye , haha jap yeww :)
 ha nie dye haziq hisham , oke dye baru form 5 , tapyy dye je boleh kongsi cecite dengan aku ? abss kenape ? hahahaha 
kalo korg teror noh teke lah nie sape ? hahahahaha . iloveyouu :)
lotong terlepass , aku je bukann , hohohoho . 

ccredit to : amirul adli , shazmani sharil , arang burn , deli , sammuel .  shamel kelana

lagilagi , 


okeyh adek aku yg tersayang :) little sis , kaki semakin pulih lahh , da boleh naek moto yg penting tak boleh bawak moto :) aku bwk kau duduk belakang sudahh , da mule g sekolah :) good sekurang-2 nye tak tinggal lah :)

oke lahh , wengweng mahu tido nihh hahahhaha :)

No comments:

Post a Comment