Saturday, April 9, 2011

keje aku :)

wahh , berabuk blog aku kan ? kire bape hary tak update . ko la kire :) hahaha . tak kuase aku ! aku pun tak tahu aku nak cite ape ? sepanjang pc kat rumah aku nie rosak , hahaha ROSAK ok ? aku menghabiskan mase dengan melepak , hahaha pagi aku membute , tngah hari aku g umah mirul , sedare aku , kalo aku da bosan aku balek umah , layan c tempang . hahahaha 
mean : anum azierah , adek aku :)

kalo malam pulak aku lpk dengan kawankawan aku mcm ramai lah kat kedai , sbb aku kejee , sambil tu lepak jugak lah doe , sumpah aku penat , bile da pukul 12.30 , adee lah penghantar aku , then ajak lepak plak , lpk jelah . hahahahaha

lepas tu kalo aku bosan jugak , aku text lah . wengweng aku kan ramai doe :) like pet , deli , haziq , adek , nua , hahahahaha . bpak ah :) , keriau siot dyeorg kankan ??? 



ah aku malas nak merepek dah . byebye :)


No comments:

Post a Comment